Publikace: Využití sociálních sítí v marketingu podniku
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Černý, Aleš
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce "Využití sociální sítí v organizaci (podniku)" je analýza komunikace na sociální síti vybraného podniku a tvorba návrhu využití této komunikace. První část práce se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů, jakými jsou sociální sítě, sociální média a marketing, propagace firmy na sociálních sítích a bezpečnost firmy na sociálních sítích. Druhá část práce obdobným způsobem popisuje sociální sítě v organizaci, konkrétně web stránky, blogy a videa kanály. V závěrečné části bakalářské práce je prezentována analýza a návrh využití komunikace v podniku. V rámci této části práce byl realizován dotazníkový průzkum na 157 respondentech, kterého výsledky jsou součástí této kapitoly. Současně v této části práce je zpracována i diskuse a doporučení pro komunikaci ve firmách.
Popis
Klíčová slova
sociální sítě, organizace, podniky, sociální média, web stránky, marketing na sociálních sítích, social networking, organization, enterprises, social media, web sites, marketing on social networks