Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití sociálních sítí v marketingu podniku

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Černý, Aleš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce "Využití sociální sítí v organizaci (podniku)" je analýza komunikace na sociální síti vybraného podniku a tvorba návrhu využití této komunikace. První část práce se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů, jakými jsou sociální sítě, sociální média a marketing, propagace firmy na sociálních sítích a bezpečnost firmy na sociálních sítích. Druhá část práce obdobným způsobem popisuje sociální sítě v organizaci, konkrétně web stránky, blogy a videa kanály. V závěrečné části bakalářské práce je prezentována analýza a návrh využití komunikace v podniku. V rámci této části práce byl realizován dotazníkový průzkum na 157 respondentech, kterého výsledky jsou součástí této kapitoly. Současně v této části práce je zpracována i diskuse a doporučení pro komunikaci ve firmách.

Popis

Klíčová slova

sociální sítě, organizace, podniky, sociální média, web stránky, marketing na sociálních sítích, social networking, organization, enterprises, social media, web sites, marketing on social networks

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By