Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorJelínková, Martinacze
dc.contributor.authorNeumanová, Marcela
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-09-27T10:34:47Z
dc.date.available2015-09-27T10:34:47Z
dc.date.embargo2035-07-17cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se firemní kulturu jako nástrojem pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky a jejich vývoj, definovány nástroje budování vztahů se zákazníky na B2B trhu a popsána firemní kultura, její definice, složky, znaky i způsoby budování. Praktická část práce obsahuje zpracování a analýzu výsledků primárního výzkumu zaměřeného na zjištění vnímané prospěšnosti zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu, a to jak z pohledu dodavatelů, tak odběratelů chemických produktů. Jsou zde prezentovány jednak celkové výsledky zjištěné u dodavatelů i odběratelů, ale je provedeno také srovnání vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů firemní kultury z hlediska odběratelů i dodavatelů a také podle různých charakteristik respondentů.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the benefits of customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market. The first part presents a search of professional literature dealing with the company culture as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers and their development, defined tools to build relationships with customers in the B2B market and described the company culture, its definitions, folders, signs and ways of building. The practical part deals with processing and analyzing the results of primary research aimed at finding out of perceived benefit, customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market, both in terms of suppliers and buyers of chemical products. There are presented the overall results found for suppliers and customers, there is also a comparison of the benefits perception of the various attributes company culture in terms of customers and suppliers, and the different characteristics of the respondent as well.eng
dc.description.defence\par{Skutečně si mysl{í}te, že z{á}kaznicky orientovan{á} firemn{í} kultura je~při budov{á}n{í}~dodavatelsko-odběratelsk{ý}ch vztahů tak důležit{á} (jak vypl{ý}v{á} z v{ý}sledků~v{ý}zkumu)? Porovn{á}vala jste tento atribut prospě{š}nosti s jin{ý}mi typy atributů, např. cenou?\par} \par{Studentka ot{á}zky zodpověděla.\par}cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format.extent1290277 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.stag27801cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/61362
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectRelationship with customerscze
dc.subjectstrengthening relationship with customerscze
dc.subjectcorporate culturecze
dc.subjectB2B marketcze
dc.subjectresearch corporate culturecze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleProspěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhucze
dc.title.alternativeThe usefulness of customer-oriented company culture for strengthening customer relationships in the B2B marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NeumanovaM_ProspesnostZakaznicky_MJ_2015.pdf
Velikost:
1.23 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JelinkovaM_ProspesnostZakaznicky_MN_2015.pdf
Velikost:
28.29 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího