Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorKopáčková, Hanacze
dc.contributor.authorMachová, Kamila
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-08-10T07:48:10Z
dc.date.available2015-08-10T07:48:10Z
dc.date.embargo2015-04-29cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractTato bakalářská práce si klade za cíl seznámit se s možnostmi internetového marketingu z pohledu konkurenčního zpravodajství, a to zejména online prodávajících firem. Na základě informací získaných ze skutečného internetového marketingu vybraných firem se práce zaměřuje především na analýzu využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to shed more light on the current possibilities of internet marketing from the perspective of competitive intelligence. Based on marketing information from selected online-selling companies, the thesis focuses on analyzing the usability of such information in terms of contemporary competitive business intelligence.eng
dc.description.defence\par{Studentka sezn{á}mila komisi s obsahem sv{é} bakal{á}řsk{é} pr{á}ce na t{é}ma Marketing na internetu pohledem konkurenčn{í}ho zpravodajstv{í}. Komise položila ot{á}zky: Proč byly analyzov{á}ny pr{á}vě vybran{é} str{á}nky? Proč nebyly vybr{á}ny dal{š}{í} firmy? Jak byla definov{á}na konkurence?\par} \par{Studentka na ot{á}zky odpověděla. Komise měla v{ý}hrady k d{í}lč{í}m prezentovan{ý}m v{ý}sledkům pr{á}ce.\par}cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format44 s.cze
dc.format.extent1460208 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD32248cze
dc.identifier.stag26368cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/60560
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectInterneteng
dc.subjectCompetitive Intelligenceeng
dc.subjectkonkurenční zpravodajstvícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectinternetcze
dc.thesis.degree-disciplineRegionální a informační managementcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.titleMarketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajstvícze
dc.title.alternativeInternet Marketing: Competitive Business Intelligence Perspectiveeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MachovaK_MarketingNa_HK_2015.pdf
Velikost:
1.39 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KopackovaH_Marketingnainternetu_KM_2015.pdf
Velikost:
57.51 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího