Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Rozšířená realita a možnosti jejího využití v podmínkách firmy

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dvořáčková, Kristýna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá možnostmi využití rozšířené reality v podmínkách firmy, a je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je zmínka o mediální komunikaci, komunikačních médiích, jak na nás média působí, a o globalizaci médií. Druhá kapitola se věnuje virtuální realitě a jejím nástrojům, aplikaci a důsledkům. Třetí kapitola popisuje již rozšířenou realitu, její definici a historii. Dále představuje také její základní principy, druhy a technologie či zařízení, které rozšířená realita využívá. Do třetí kapitoly také spadají aplikace, které využívají rozšířenou realitu, problémy spojené s rozšířenou realitou a v neposlední řadě samotný rozdíl mezi virtuální a rozšířenou realitou. Čtvrtá kapitola popisuje využití rozšířené reality v podmínkách firmy. Kapitola ovšem začíná využitím rozšířené reality v běžném životě, jako je například nakupování, auto nebo sport. Následně pak využití rozšířené reality v podmínkách firmy. To zahrnuje mimo jiné příklady firem, které rozšířenou realitu využívají. Dále pak využití rozšířené reality při školení zaměstnanců, skladování nebo opravě a údržbě. Zároveň se zde uvádí návrh využití rozšířené reality pro konkrétní firmu.

Popis

Klíčová slova

virtuální realita, rozšířená realita, AR, virtual reality, augmented reality, AR

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By