Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza použitelnosti marketingu v dopravě

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Horký, David

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Autor v práci definuje dopravu a marketing v podmínkách Česka. Charakterizuje marketing jako nástroj řízení a jeho využití v dopravních firmách. Dále se zaměřuje na zákazníka, zákaznické přístupy, druhy zákazníků. Ukazuje praktické použití marketingu v rovině strategické a výkonné.

Popis

Klíčová slova

Doprava, strategický marketing, Marketingový výzkum, plánování, Informační systémy, Marketingový mix, zákazníci

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By