Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Internet v marketingovém mixu

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorKašparová, Miloslavacze
dc.contributor.authorProcházková, Petra
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:56:21Z
dc.date.available2013-07-20T01:56:21Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na specifikování úloh internetu v rámci jednotlivých složek marketingového mixu z pohledu prodávajícího (koncept 4P) a z pohledu spotřebitele (koncept 4C). Snaží se přiblížit prostředí internetu, složení marketingového mixu a jejich vzájemné využití.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis discusses the use of the Internet in the individual components of the marketing mix from the perspective of the seller (4P) and from the perspective of the buyer (4C). It tries to approach Internet environment and the composition of the marketing mix and their mutual usage.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Práce se zabývá problematikou marketingového mixu. Cílem diplomové práce bylo analyzovat využití internetu v marketingovém mixu vybraného internetového obchodu a na základě analýzy navrhnout doporučení, která povedou k zdokonalení marketingových aktivit. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené oponentem práce: 1. Jaké spatřujete výhody a nevýhody v nákupu přes internet?cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format70 s.cze
dc.format.extent801452 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD28124cze
dc.identifier.stag21819cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/52465
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightspouze v rámci univerzity (1. část)cze
dc.rightspráce není přístupná (2. část)cze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectinternetový obchodcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjecte-shopcze
dc.subjectinterneteng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectweb shopeng
dc.subjectinternet marketingeng
dc.subjecte-shopeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleInternet v marketingovém mixucze
dc.title.alternativeInternet in the marketing mixeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Načítá se...
Náhled
Název:
ProchazkovaP_InternetMarketingovem_MK_2013.pdf
Velikost:
782.67 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce (1. část)
Načítá se...
Náhled
Název:
ProchazkovaP_InternetMarketingovem_MK_2cast_2013.pdf
Velikost:
2.66 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce (2. část)
Načítá se...
Náhled
Název:
KasparovaM_InternetMarketingovem_PP_2013.pdf
Velikost:
54.35 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
MalinskyA_InternetMarketingovem_PP_2013.pdf
Velikost:
496.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta