Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Internet v marketingovém mixu

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Procházková, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zaměřuje na specifikování úloh internetu v rámci jednotlivých složek marketingového mixu z pohledu prodávajícího (koncept 4P) a z pohledu spotřebitele (koncept 4C). Snaží se přiblížit prostředí internetu, složení marketingového mixu a jejich vzájemné využití.

Popis

Klíčová slova

internet, marketingový mix, internetový obchod, internetový marketing, e-shop, internet, marketing mix, web shop, internet marketing, e-shop

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By