Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spotřební chování zákazníků internetových obchodů / Typologie zákazníků

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Medunová, Eliška

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků internetových obchodů. Tato bakalářská práce je zaměřená na definici spotřebitele, spotřební chování - jak zákazníka ovlivňují jeho potřeby, zájmy a motivace a je zde popsán rozhodovací proces zákazníka. V druhé části je představení společnosti, představení jejích produktů. Průzkumem dané společnosti jsou zjišťovány aspekty týkající se nakupování produktů této firmy např. poměr zákazníka z hlediska pohlaví, četnost nákupu, průměrná hodnota jedné objednávky, vliv změny ceny a pořádané akce na zákazníka.

Popis

Klíčová slova

spotřebitelské chování, zákazníci, on-line marketing, internetový obchod, segmentace, customer's behavior, customers, on-line marketing, e-shop, segmentation

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By