Publikace: Spotřební chování zákazníků internetových obchodů / Typologie zákazníků
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Medunová, Eliška
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků internetových obchodů. Tato bakalářská práce je zaměřená na definici spotřebitele, spotřební chování - jak zákazníka ovlivňují jeho potřeby, zájmy a motivace a je zde popsán rozhodovací proces zákazníka.
V druhé části je představení společnosti, představení jejích produktů. Průzkumem dané společnosti jsou zjišťovány aspekty týkající se nakupování produktů této firmy např. poměr zákazníka z hlediska pohlaví, četnost nákupu, průměrná hodnota jedné objednávky, vliv změny ceny a pořádané akce na zákazníka.
Popis
Klíčová slova
spotřebitelské chování, zákazníci, on-line marketing, internetový obchod, segmentace, customer's behavior, customers, on-line marketing, e-shop, segmentation