Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti DEKTRADE, a. s.

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Schafferhansová, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix. Je zde popsán marketing a marketingový mix. Dále jsou charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu: reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a přímý marketing. Praktická část se zabývá využíváním jednotlivých složek komunikačního mixu ve firmě DEKTRADE, a. s.

Popis

Klíčová slova

Reklama, Public relations, promotion, komunikační mix, Marketingový mix, propagace, Marketingová komunikace, podpora prodeje, Marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By