Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového mixu společnosti ecorec Česko s.r.o.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Střechová, Iva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se věnuje analýze marketingového mixu společnosti ecorec Česko s. r. o., která nabízí inovativní řešení zpracování odpadu a je producentem alternativního paliva. V úvodní části je definován marketing a s ním související pojmy, marketingový mix a marketingový mix služeb. Cílem této práce je vypracování návrhu na zlepšení konkurenceschopnosti této společnosti.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, marketingový mix služeb, makroprostředí, mikroprostředí, situační analýza, marketing mix, marketing mix of services, macro invironment, micro environment, situational analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By