Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení Továrny na piana, a.s. - Petrof

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Loužilová, Věra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Autorka se v práci zaměřila na popis marketingového řízení Továrny na piana, a.s. - Petrof. Charakterizuje společnost, její historii, výrobu, vývoj a výzkum a organizační strukturu. Dále provádí analýzu marketingu firmy Petrof a navrhuje marketingovou strategii.

Popis

Klíčová slova

Marketing, řízení podniku, Marketingová strategie, Petrof a.s. Hradec Králové

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By