Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Současné postavení učitele a problém autorit

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorMoravcová, Ilonacze
dc.contributor.authorChaloupková, Vendula
dc.contributor.refereeEhlová, Marcelacze
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-16T00:02:09Z
dc.date.available2013-09-16T00:02:09Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractBakalářská práce se zaobírá postavením učitelů ve společnosti a problémem autorit. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje především na autoritu, osvětlení tohoto pojmu a přiblížení základní problematiky, která s pojmem souvisí. Zaměřuje se na autoritu učitelů a školního prostředí. Praktická část zkoumá, zda se učitelé cítí být v dnešní době ze strany společnosti vnímáni jako autorita. Kvalitativní výzkum byl realizován formou dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the status of the teacher in contemporary society and the question of authority. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical one. The theoretical part is focused primarily on the authority itself. It explains this term and associated issues. Attention is dedicated mainly to the authority of the teacher and school environment. The practical part explores if teachers feel appropriate authority in present society. Qualitative research has been conducted by a questionnaire.eng
dc.description.defenceStudentka přistoupila k obhajobě své bakalářské práce připravená. Reagovala na otázky kladené členy komise. Obhajoba proběhla řádně.cze
dc.description.departmentKatedra věd o výchověcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format76 s.cze
dc.format.extent1576513 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD29384cze
dc.identifier.stag15894cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53659
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectškolacze
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectschooleng
dc.subjectdisciplineeng
dc.thesis.degree-disciplineHumanitní studiacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.titleSoučasné postavení učitele a problém autoritcze
dc.title.alternativeTeachers´Present Position and Authorities´Issueeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MoravcovaI_Soucasnepostaveni_VCH_2013.doc
Velikost:
68 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
EhlovaM_Současnépostaveni_VCH_2013.docx
Velikost:
38.8 KB
Formát:
Unknown data format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
ChaloupkovaV_SoucasnePostaveni_IM_2013.pdf
Velikost:
1.5 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce