Publikace: Marketingové řízení společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Pelcman, Tomáš
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti. Obsahem bakalářské práce je část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Následující část bakalářské práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a.s..
Popis
Klíčová slova
Marketingové řízení, marketingové výzkumy, Marketingová komunikace, situační analýzy, marketingové strategie, Marketing control, marketing researchs, Marketing communication, situation analyses, marketing strategies