Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti Tesco Stores ČR, a.s.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pelcman, Tomáš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem této bakalářské práce je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti. Obsahem bakalářské práce je část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Následující část bakalářské práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a.s..

Popis

Klíčová slova

Marketingové řízení, marketingové výzkumy, Marketingová komunikace, situační analýzy, marketingové strategie, Marketing control, marketing researchs, Marketing communication, situation analyses, marketing strategies

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By