Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Teachers' approaches to formative assessment in ELT

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorZitková, Helena
dc.contributor.authorLiprt, Chris Alex
dc.contributor.refereeReimannová, Irena
dc.date.accepted2022-05-31
dc.date.accessioned2022-07-02T04:55:23Z
dc.date.available2022-07-02T04:55:23Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-03-31
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the approaches of English language teachers to the formative assessment. In the theoretical part of this thesis, there is described the connection between active learning and formative assessment through the constructivist theory, followed by the concept of assessment, specifically the formative one. Furthermore, there is a description of the aim of ELT, which is communicative language competence, with the focus on the linguistic competence and possible ways of developing it by the use of formative assessment. The practical part focuses on analysis of carried out interviews, in order to find out what are the approaches of English teachers on using formative assessment in their lessons.eng
dc.description.abstract-translatedTato bakalářská práce se zabývá postoji učitelů k formativnímu hodnocení v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je popsána souvislost mezi aktivním učením a formativním hodnocením skrze teorii konstruktivismu, na kterou je dále navázán koncept hodnocení se zaměřením na formativní. Dále je popsán cíl výuky anglického jazyka, kterým jsou komunikační kompetence, s důrazem na kompetenci lingvistickou a možné nástroje pro její rozvoj skrze formativní hodnocení. V praktické části je prostřednictvím analýzy provedených rozhovorů zkoumáno, jaké postoje zachovávají učitelé anglického jazyka k používání formativního hodnocení ve svých hodinách.cze
dc.description.defenceStudent představil svoji práci a diskutoval s komisí o formulovaných otázkách. Jeho vystoupení bylo na vynikající odborné a jazykové úrovni. Komise potvrdila hodnocení A.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format83 s.
dc.identifier.stag44429
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80005
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectformative assessmenteng
dc.subjectEnglish language teachingeng
dc.subjectcommunicative language competenceeng
dc.subjectlinguistic competenceeng
dc.subjectformativní hodnocenícze
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectkomunikační kompetencecze
dc.subjectlingvistická kompetencecze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleTeachers' approaches to formative assessment in ELTeng
dc.title.alternativePostoje učitelů k používání formativního hodnocení v hodinách anglického jazykacze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Liprtova_FormativeAssessmentELT_HZ_2022.pdf
Velikost:
849.41 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BP_Chris_Alex_Liprt.pdf
Velikost:
209.57 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_Teachers_Approaches_CHL.pdf
Velikost:
117.69 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce