Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza hodnotového managementu ve vybraném podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Balcarová, Ivana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá analýzou hodnotového managementu. Charakterizuje hodnotu pro zákazníka a její souvislost se spokojeností zákazníků a konkurenceschopností podniku. Zabývá se hodnotovým managementem, jeho klíčovými principy a metodologií zvyšování hodnoty pro zákazníka. Dále popisuje tzv. pětiúhelník hodnotového managementu, což je pět kroků, jejichž cílem je vytvoření a udržení hodnoty pro zákazníka. Praktická část se skládá ze situační analýzy vybraného podniku, analýzy hodnotového managementu ve vybraném podniku. Na základě analýzy jsou poskytnuty návrhy na zlepšení a doporučení.

Popis

Klíčová slova

hodnotový management, hodnota pro zákazníka, maximalizace hodnoty, Hodnota, pětiúhelník, Value-Based Marketing, customer value, value maximization, Value, pentagon

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By