Publikace: Analýza hodnotového managementu ve vybraném podniku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Balcarová, Ivana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou hodnotového managementu. Charakterizuje hodnotu pro zákazníka a její souvislost se spokojeností zákazníků a konkurenceschopností podniku. Zabývá se hodnotovým managementem, jeho klíčovými principy a metodologií zvyšování hodnoty pro zákazníka. Dále popisuje tzv. pětiúhelník hodnotového managementu, což je pět kroků, jejichž cílem je vytvoření a udržení hodnoty pro zákazníka. Praktická část se skládá ze situační analýzy vybraného podniku, analýzy hodnotového managementu ve vybraném podniku. Na základě analýzy jsou poskytnuty návrhy na zlepšení a doporučení.
Popis
Klíčová slova
hodnotový management, hodnota pro zákazníka, maximalizace hodnoty, Hodnota, pětiúhelník, Value-Based Marketing, customer value, value maximization, Value, pentagon