Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnitřní analýza image města (město Náchod)

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Faist, Kamil

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

První část bakalářské práce obsahuje vysvětlení pojmu image, public relations, definici města, jeho znaků a image a pojmu komunikace. Druhá kapitola je zaměřena na samotnou socioekonomickou charakteristiku města Náchod. Je zde popsána jeho geografie, historie, obyvatelstvo a mnoho dalších aspektů. Třetí část je věnována vlastnímu empirickému výzkumu založenému na dotazníkovém šetření. Závěr se zabývá zhodnocením a srovnáním postojů obyvatelstva města s postojem představitele radnice.

Popis

Klíčová slova

Image, město, Public relations, sociální charakteristika, ekonomická charakteristika, historie, geografie, dotazníkové šetření

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By