Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Expanze e-shopu na zahraniční trh

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorGottwald, Dalibor
dc.contributor.authorChlum, Marek
dc.contributor.refereeKroupa, Josef
dc.date.accepted2019-06-10
dc.date.accessioned2019-06-18T08:06:55Z
dc.date.available2019-06-18T08:06:55Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-17
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na oblast e-commerce v souvislosti s online marketingem a expanzí e-shopu na zahraniční trh. Práce je rozdělena do pěti částí. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením e-commece a online marketingu. V druhé kapitole je analyzován současný stav ve společnosti v rámci online marketingu. Ve třetí kapitole je podle stanovených kritérií vybrán cílový trh. Ve čtvrté kapitole je navržena strategie pro jednotlivé marketingové kanály při expanzi na zahraniční trh a pátá kapitola obsahuje zhodnocení navrhovaných opatření.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the area of e-commerce related to online marketing and expansion of an e-shop to a foreign market. This thesis is divided into five parts. Chapter one deals with theoretical terminology of e-commerce and online marketing. Chapter two analyzes the current state of the online marketing within the company. In chapter three, the targeted market is chosen according to established criteria. In chapter four, a strategy is designed for a particular marketing channel within the expansion to a foreign market and in chapter five, there is an evaluation of suggested steps.eng
dc.description.defenceDiplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format77 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39296
dc.identifier.stag38210
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73304
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectexpanze do zahraničícze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectPPCcze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectforeign expansioneng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectPPCeng
dc.subjectSEOeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleExpanze e-shopu na zahraniční trhcze
dc.title.alternativeExpansion of an e-shop to a foreign marketeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
ChlumM_ExpanzeE-shopu_DG_2019.pdf
Velikost:
2.51 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
GottwaldD_ExpanzeE-shopu_MCh_2019.pdf
Velikost:
135.82 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KrupaJ_ExpanzeE-shopu_MCh_2019.pdf
Velikost:
1.27 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce