Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorSvoboda, Ondřej
dc.contributor.authorŠpringrová, Barbora
dc.date.accepted2025-05-29
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:37Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-29
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Blackdrops. Cílem práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci vybraného podniku na základě zhodnocení jeho komunikačních aktivit. V první části práce je definován marketing a marketingový mix. Detailněji popsána je marketingová komunikace, včetně jejích cílů, komunikačního plánu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce se věnuje analýze marketingových aktivit společnosti Blackdrops, na niž navazuje rozbor dotazníkového šetření mezi zákazníky. Na závěr jsou navržena doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Blackdrops vyplývající ze získaných poznatků a výsledků z dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the marketing communication of Blackdrops. The aim of the thesis is to propose recommendations for the marketing communication of the selected company based on the evaluation of its communication activities. The first part of the thesis establishes a definition of marketing and marketing mix. Marketing communication is described in more detail, including its objectives, communication plan and individual tools of the communication mix. The second part of the thesis analyzes the marketing activities of Blackdrops, followed by a review of a customer survey. Finally, recommendations are proposed to improve the current marketing communication of Blackdrops based on the insights and results of the customer survey.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingová komunikace vybraného podniku. Cílem práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci vybraného podniku na základě analýzy jeho komunikačních aktivit. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Jaké benefity a bariery lze očekávat při zavádění Vámi navrhovaných opatření? Studentka na otázku reagovala. Následně byl během rozpravy položen doplňující dotaz: Otázka 2.: Nebylo by lepší v závěru pracovat i s osobními doporučení zákazníků? Studentka na otázku reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s.
dc.identifier.stag50017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84692
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační nástrojecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectvýběrová kávacze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication toolseng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectspecialty coffeeeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová komunikace vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing communication of the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SpringrovaB_MarketingovaKomunikace_OS_2025.pdf
Velikost:
1.83 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SvobodaO_MarketingovaKomunikace_BS_2025.pdf
Velikost:
152.58 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce