Publikace: Marketingová komunikace vybraného podniku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Blackdrops. Cílem práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci vybraného podniku na základě zhodnocení jeho komunikačních aktivit. V první části práce je definován marketing a marketingový mix. Detailněji popsána je marketingová komunikace, včetně jejích cílů, komunikačního plánu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce se věnuje analýze marketingových aktivit společnosti Blackdrops, na niž navazuje rozbor dotazníkového šetření mezi zákazníky. Na závěr jsou navržena doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Blackdrops vyplývající ze získaných poznatků a výsledků z dotazníkového šetření.
Popis
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační nástroje, sociální sítě, výběrová káva, marketing communication, communication tools, social media, specialty coffee