Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Blackdrops. Cílem práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci vybraného podniku na základě zhodnocení jeho komunikačních aktivit. V první části práce je definován marketing a marketingový mix. Detailněji popsána je marketingová komunikace, včetně jejích cílů, komunikačního plánu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce se věnuje analýze marketingových aktivit společnosti Blackdrops, na niž navazuje rozbor dotazníkového šetření mezi zákazníky. Na závěr jsou navržena doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Blackdrops vyplývající ze získaných poznatků a výsledků z dotazníkového šetření.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, komunikační nástroje, sociální sítě, výběrová káva, marketing communication, communication tools, social media, specialty coffee

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By