Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Classification of Clients on the basis of Modifying Case-based Reasoning Algorithms

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorMezera, Filipcze
dc.contributor.authorKřupka, Jiřícze
dc.date.accessioned2019-05-22T07:52:20Z
dc.date.available2019-05-22T07:52:20Z
dc.date.issued2018eng
dc.description.abstractThis article deals with client’s classification possibilities for trade companies. One of the options for dealing with classification is to use Case-based Reasoning method. The proposed modified algorithm clears cases base, it eliminates invalid data and out-dated data from the time point of view. Hill-climbing algorithm is used for this. Classification results achieved by means of modified algorithm are compared with other classification methods such as Neuron Networks, Top Down Induction Decision Trees and Logistic Regression.eng
dc.description.abstract-translatedTento článek se zabývá možností klasifikace klientů v obchodní společnosti. Jednou z možností řešení klasifikace je použití metody případového usuzování. Navrhovaný modifikovaný algoritmus "čistí" databázi případů, eliminuje neplatná a z časového hlediska zastaralá data. Pro tento účel se používá algoritmus Hill-climbing. Výsledky klasifikace dosažené modifikovaným algoritmem jsou porovnávány s jinými klasifikačními metodami, jako jsou umělé neuronové sítě, algoritmy TDIDT a logistické regrese.cze
dc.event5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017 (03.10.2017 - 06.10.2017, Krakov)eng
dc.formatp. 311-319eng
dc.identifier.doi10.1007/978-3-319-67792-7_31eng
dc.identifier.isbn978-3-319-67791-0eng
dc.identifier.issn2194-5357eng
dc.identifier.obd39880404eng
dc.identifier.scopus2-s2.0-85030762079
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72395
dc.identifier.wos000468066000031
dc.language.isoengeng
dc.noteeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherSpringer International Publishing AGeng
dc.relation.ispartofMan-Machine Interactions 5. ICMMI 2017eng
dc.rightsopen accesseng
dc.subjectAging of caseseng
dc.subjectBase clearingeng
dc.subjectCase-based reasoningeng
dc.subjectClients' classicationeng
dc.subjectCustomer relationship managementeng
dc.subjectStárnutí případůcze
dc.subjectčištění báze případůcze
dc.subjectpřípadové usuzovánícze
dc.subjectklasifikace klientůcze
dc.subjectmanagement vztahu se zákazníkycze
dc.titleClassification of Clients on the basis of Modifying Case-based Reasoning Algorithmseng
dc.title.alternativeKlasifikace klientů na základě modifikovaných algoritmů případového usuzovánícze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
paper37.pdf
Velikost:
1.53 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format