Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
The Range of Services in the B2B Market with Products of the Chemical Industry

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorVlčková, Vladimíracze
dc.contributor.authorLošťáková, Hanacze
dc.date.accessioned2018-02-27T02:41:44Z
dc.date.available2018-02-27T02:41:44Z
dc.date.issued2017eng
dc.description.abstractCustomer services are becoming the important basis for strategic differentiation of offerings, and they play a significant part in creation and maintenance of customer satisfaction and loyalty. Customer services are thus becoming one of the deciding areas of acquiring competitive advantages. Therefore, a sufficient range and quality of customized services is a critical factor of the corporate success in the market. However, the range of services in the B2B market is, to a large extent, specific and different from the range of services provided in the B2C market. It also differs within different industries and business areas operating in the B2B market. However, the professional literature does not pay due attention to this area. And this is why this paper aims to specify the range of services in the chemical B2B market. To meet the above target, the paper defines, based on the directed research, the services provided in the B2B market and presents the outcomes of a primary qualitative research. The research was conducted using the method of personal questioning in the selected area of business of a chemical company, focussing on exploration of the range of customer services and its influence on an increase in the customer value and the company’s competitiveness.eng
dc.description.abstract-translatedSlužby zákazníkům se stávají důležitým základem pro strategickou diferenciaci nabídky, mají významnou úlohu při vytváření a udržování spokojenosti a loajality zákazníků. Služby zákazníkům se tak stávají jednou z rozhodujících oblastí získání konkurenčních výhod. Dostatečný sortiment a kvalita služeb, kastomizovaných podle potřeb a požadavků zákazníků, je proto kritickým faktorem úspěchu firmy na trhu. Sortiment služeb na B2B je však do značné míry specifický a odlišný od sortimentu na B2C trhu. Liší se i v rámci různých odvětví a oborů podnikání, operujících na B2B trhu, avšak v odborné literatuře není této problematice věnována patřičná pozornost. Proto je cílem článku specifikovat sortiment služeb na B2B trhu chemických produktů. K naplnění cíle jsou v článku, na základě cílené rešerše, vymezeny služby na B2B trhu a prezentovány výsledky primárního kvalitativního výzkumu. Výzkum byl realizován metodou osobního dotazování ve vybraném oboru podnikání chemického podniku se zaměřením na studium sortimentu poskytovaných služeb zákazníkům a jeho vlivu na zvyšování hodnoty pro zákazníka a konkurenceschopnosti podniku.cze
dc.event5. Mezinárodní chemicko-technologická konference (10.04.2017 - 12.04.2017, Mikulov)eng
dc.formatp. 185-190eng
dc.identifier.isbn978-80-86238-65-4eng
dc.identifier.obd39879281eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69818
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherČeská společnost průmyslové chemieeng
dc.relation.ispartofProceedings of the 5th International Conference on Chemical Technologyeng
dc.relation.publisherversionhttp://www.icct.cz/AngiologyKlon-ICCT/media/system/ICCT2017-full_papers.pdfeng
dc.rightsopen accesseng
dc.subjectCustomer serviceseng
dc.subjectrange of serviceseng
dc.subjectB2B marketeng
dc.subjectchemical industryeng
dc.subjectSlužby zákazníkůmcze
dc.subjectsortiment služebcze
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectchemický průmyslcze
dc.titleThe Range of Services in the B2B Market with Products of the Chemical Industryeng
dc.title.alternativeSortiment služeb na B2B trhu s produkty chemického průmyslucze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Vlckova_Lostakova_ICCT2017.pdf
Velikost:
108.04 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format