Publikace: Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Bárta, Luboš
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility a jeho vlivem na podnikové inovace. Klade si za cíl identifikaci typů podnikových inovací, na které má aplikace konceptu Corporate Social Responsibility největší vliv. Současně pak také zhodnocení, které oblasti konkurenceschopnosti se díky tomuto vlivu zlepšují. V první části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem Corporate Social Responsibility, inovacemi a konkurenceschopností. Další část se věnuje analýze společností potravinářského průmyslu a v závěru práce jsou výsledky výzkumného šetření zhodnoceny.
Popis
Klíčová slova
CSR, inovace, konkurenceschopnost, Triple Bottom Line, udržitelnost, CSR, innovations, competitiveness, Triple Bottom Line, sustainability