Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Bárta, Luboš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility a jeho vlivem na podnikové inovace. Klade si za cíl identifikaci typů podnikových inovací, na které má aplikace konceptu Corporate Social Responsibility největší vliv. Současně pak také zhodnocení, které oblasti konkurenceschopnosti se díky tomuto vlivu zlepšují. V první části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem Corporate Social Responsibility, inovacemi a konkurenceschopností. Další část se věnuje analýze společností potravinářského průmyslu a v závěru práce jsou výsledky výzkumného šetření zhodnoceny.

Popis

Klíčová slova

CSR, inovace, konkurenceschopnost, Triple Bottom Line, udržitelnost, CSR, innovations, competitiveness, Triple Bottom Line, sustainability

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By