Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Budování značky s využitím obalu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jechová, Pavla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou produktového obalu jako prostředku propagace. Především je věnována estetické funkci obalů. Zabývá se tvorbou ideálního obalu, současnými trendy v designu a ekologickou výrobou. V teoretické části práce je popsána důležitost obalu, v jako prostředku pro ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na obaly reprezentantů produktového portfolia vybrané společnosti. Na základě zjištění z marketingového výzkumu je definována modifikace současné strategie podniku v oblasti produktových obalů.

Popis

Klíčová slova

obaly, design, balení, propagace, značka, trendy v oblasti obalů, deskové hry, product cover, design, packaging, promotion, brand, packaging trends, board games

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By