Publikace: Budování značky s využitím obalu
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Jechová, Pavla
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou produktového obalu jako prostředku propagace. Především je věnována estetické funkci obalů. Zabývá se tvorbou ideálního obalu, současnými trendy v designu a ekologickou výrobou. V teoretické části práce je popsána důležitost obalu, v jako prostředku pro ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na obaly reprezentantů produktového portfolia vybrané společnosti. Na základě zjištění z marketingového výzkumu je definována modifikace současné strategie podniku v oblasti produktových obalů.
Popis
Klíčová slova
obaly, design, balení, propagace, značka, trendy v oblasti obalů, deskové hry, product cover, design, packaging, promotion, brand, packaging trends, board games