Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorZitková, Helena
dc.contributor.authorZelinková, Zuzana
dc.contributor.refereeReimannová, Irena
dc.date.accepted2023-05-23
dc.date.accessioned2023-06-05T07:48:19Z
dc.date.available2023-06-05T07:48:19Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-03-31
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on more modern approach to English language teaching, which is cooperative learning with a focus on the development of speaking skills in primary school English language classes. The theoretical part discusses cooperative learning, its signs and principles, and the importance of using cooperative learning in English language classes. In the last part, the topic of contemporary teaching English language speaking skills is discussed, which is then linked to the principles and benefits of using cooperative learning. The practical part focuses on evaluation of observed activities, with the help of created observation sheet and criteria checklist, to find out whether and how cooperative learning occurs among the students in English language classes when teaching speaking skills.eng
dc.description.abstract-translatedTato bakalářská práce se zabývá modernějším pojetí výuky anglického jazyka, tedy kooperativním učení se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti mluvení v hodinách anglického jazyka na základní škole. Teoretická část pojednává o kooperativním učení, jeho znacích a principech, dále se v ní objevuje důležitost využití kooperativního učení v hodinách anglického jazyka. Vposlední části je rozebráno téma současného vyučování dovednosti mluvení v anglickém jazyce, které je poté propojeno s principy a výhodami užití kooperativního učení. Praktická část se za pomoci vytvořeného observačního listu a hodnotících kritérií zaměřuje na hodnocení aktivit z provedených observací k zjištění, zdali a jak jak mezi žáky dochází ke kooperativnímu učení v hodinách anglického jazyka při výuce řečové dovednosti mluvení.cze
dc.description.defenceStudentka krátce představila svou práci a adekvátně reagovala na komentáře v posudcích. komise se shodla na hodnocení E.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format64 s.
dc.identifier.stag43589
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80855
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkooperativní učenícze
dc.subjectvýuka mluvení v anglickém jazycecze
dc.subjectkomunikační kompetencecze
dc.subjectsociální kompetencecze
dc.subjectobservacecze
dc.subjectseznam kritériícze
dc.subjectcooperative learningeng
dc.subjectlearning to speak in Englisheng
dc.subjectcommunicative competenceeng
dc.subjectsocial competenceeng
dc.subjectobservationeng
dc.subjectcriteria checklisteng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk pro vzdělávánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAnglický jazykcze
dc.titleCooperative Learning in English Classes with a Focus on Speakingeng
dc.title.alternativeKooperativní učení v hodinách anglického jazyka se zaměřením na výuku mluvenícze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Cooperative_Learning_.pdf
Velikost:
4.12 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Zuzana_Zelinkova_HZ.pdf
Velikost:
523.48 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_Cooperative_Learning_ZZ.pdf
Velikost:
123.78 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce