Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorZitková, Helena
dc.contributor.authorBartošková, Kristýna
dc.contributor.refereeReimannová, Irena
dc.date.accepted2019-08-26
dc.date.accessioned2019-09-25T05:19:17Z
dc.date.available2019-09-25T05:19:17Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-06-17
dc.description.abstractThis bachelor thesis is aimed at motivational strategies of teachers in English Language Teaching (from now on referred to as ELT) at the stage 1 of Primary Education. The fundamental terms like young learner, motivation and motivational strategies are defined. Twenty one motivational strategies were selected for the research investigation based on the Process Model of L2 Motivation (Dörnyei, Ottó 1998, 48). Those found out to be used by the teachers in their English lessons are presented in the conclusion.eng
dc.description.abstract-translatedTato bakalářská práce se zabývá motivačními strategiemi učitelů v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základních škol. V práci jsou definovány základní pojmy jako žák mladšího školního věku, motivace a motivační strategie. Pro výzkumnou část bylo vybráno dvacet jedna motivačních strategií na základě Process Model of L2 Motivation. Vypozorované motivační strategie používané učiteli v hodinách angličtiny jsou uvedeny v závěru práce.cze
dc.description.defenceStudentka krátce představila svoji práci a adeklvátně reagovala na připomínky v posudcích. některé nedostatky v práci přetrvávají, proto komise se přiklonila k hodnocení D.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format86 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39846
dc.identifier.stag38611
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74039
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectmotivační strategiecze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectžáci mladšího školního věkucze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectmotivational strategieseng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectyoung learnerseng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleMotivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeMotivational Strategies of Teachers in ELT on the First Level of Primary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BartoskovaK_MotivationalStrategies_HZ_2019.pdf
Velikost:
1.39 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Kristyna_Bartoskova_2019.doc
Velikost:
52.5 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_Motivational_Strategies_KB_srpen19.pdf
Velikost:
225.94 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce