Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorSýkorová, Hana
dc.date.accepted2023-06-02
dc.date.accessioned2023-08-15T07:59:01Z
dc.date.available2023-08-15T07:59:01Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-04-26
dc.description.abstractPředmětem mé práce "Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží." je přiblížit problematiku stávající situace na trhu, výběr vhodných marketingových nástrojů a navržení vhodné marketingové strategie pro podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá především vymezením základních pojmů, mezi které patří definice marketingu, B2B trh, marketingový mix, analýzy trhu. V praktické části je představen podnik DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. a navržení vhodné marketingové strategie pro tento podnik.cze
dc.description.abstract-translatedThe subject of my bachelor work "Marketing on the selected industrial goods market" is to approach the issue of the current situation on the market, the selection of suitable marketing tools and the design of a suitable marketing strategy for the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. The theoretical part of the bachelor work deals mainly with the definition of basic terms, which include the definition of marketing, B2B market, marketing mix, market analysis. The practical part of the bachelor work introduces the company DVOŘÁK - svahové sekačky, s.r.o. and proposes a suitable marketing strategy for this business.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží Otázky vedoucího BP: 1. Autorka by k obhajobě měla připravit porovnání svých výstupů s analýzami a návrhem práce ŠUBRTOVÁ, Daniela. Návrh marketingové strategie produktu firmy Dvořák svahové sekačky s.r.o. Jihlava, 2013. Bakalářská práce. Vysoká škola polytechnická Jihlava. Vedoucí práce Ing. Vladimír Křesťan. V čem se situace oproti roku 2013 změnila, v čem jsou její návrhy odlišné a proč? 2. Autorka může připravit rámcový harmonogram pro své návrhy a základní rozpočet. Studentka na otázky reagovala, práci velmi zdařile odprezentovala. Komise práci ocenila známkou B.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format61 s.
dc.identifier.stag44815
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/81673
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketing na průmyslových trzíchcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectmarketingové analýzycze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectmarketing on industrial marketseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing toolseng
dc.subjectB2B marketeng
dc.subjectmarketing analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketing na vybraném trhu průmyslového zbožícze
dc.title.alternativeMarketing on the selected industrial goods marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SykorovaH_MarketingNa_KK_2023.pdf
Velikost:
853.54 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingPrumysl_HS_2023.pdf
Velikost:
164.01 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce