Publikace: Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Rydlo, Zdeněk
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je následně popsán současný stav marketingového informačního systému ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. a provedeno šetření mezi zákazníky této společnosti s cílem odhalit případné nedostatky v nabídce služeb a jejich poskytování.
Popis
Klíčová slova
marketingový informační systém, MIS, marketingový výzkum, marketing služeb, analýza, informace, marketing information system, MIS, marketing research, marketing services, analysis, information