Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Rydlo, Zdeněk

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je následně popsán současný stav marketingového informačního systému ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. a provedeno šetření mezi zákazníky této společnosti s cílem odhalit případné nedostatky v nabídce služeb a jejich poskytování.

Popis

Klíčová slova

marketingový informační systém, MIS, marketingový výzkum, marketing služeb, analýza, informace, marketing information system, MIS, marketing research, marketing services, analysis, information

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By