Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza komunikačního mixu firmy DPmP a.s.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorKudrnová, Zuzana
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T07:46:33Z
dc.date.available2008-08-12T07:46:33Z
dc.date.embargo2009-1-1
dc.date.issued2008
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je objasnit problematiku marketingové komunikace v DPmP a.s.. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu a komunikačního systému. Definuje marketingovou komunikaci a rozebírá jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část nejprve představuje společnost a její vývoj, charakterizuje současné postavení na trhu a nabídku služeb. Poté jsou rozebrány jednotlivé komunikační nástroje v praxi. Závěrečná část bakalářské práce se zabývá zhodnocením analýzy a obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu v DPmP a.s..cze
dc.description.abstract-translatedThe main object of this bachelor work is to explain marketing communication of DPmP a.s.. The theoretical part of this work deals with and limit the basic terms of marketing and the system of communication. Then it defines the marketing communication and it analyses the individual implements of communication mix. The practical part firstly represents development of company, describes the current position in the market and supply of services. After that they are applied individual implements of communication mix and theirs practical utilization. The bachelor work attends to assess the situation and there are suggestions and recommendation how to improve marketing communication of this firm, in conclusion.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format73 s., 3 s. přílohcze
dc.format.extent2452632 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD18287
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29349
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectsituational analyseseng
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectsituační analýzycze
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza komunikačního mixu firmy DPmP a.s.cze
dc.title.alternativeThe analysis of communication mix in DPmP a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
KudrnovaZ_Analyza komunikacniho_JV_2008.pdf
Velikost:
2.34 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format