Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza komunikačního mixu firmy DPmP a.s.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kudrnová, Zuzana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku marketingové komunikace v DPmP a.s.. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu a komunikačního systému. Definuje marketingovou komunikaci a rozebírá jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část nejprve představuje společnost a její vývoj, charakterizuje současné postavení na trhu a nabídku služeb. Poté jsou rozebrány jednotlivé komunikační nástroje v praxi. Závěrečná část bakalářské práce se zabývá zhodnocením analýzy a obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu v DPmP a.s..

Popis

Klíčová slova

Marketing mix, Marketing communication, Communication mix, situational analyses, Marketingový mix, Marketingová komunikace, komunikační mix, situační analýzy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By