Publikace: Analýza komunikačního mixu firmy DPmP a.s.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kudrnová, Zuzana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku marketingové komunikace v DPmP a.s.. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu a komunikačního systému. Definuje marketingovou komunikaci a rozebírá jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část nejprve představuje společnost a její vývoj, charakterizuje současné postavení na trhu a nabídku služeb. Poté jsou rozebrány jednotlivé komunikační nástroje v praxi. Závěrečná část bakalářské práce se zabývá zhodnocením analýzy a obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu v DPmP a.s..
Popis
Klíčová slova
Marketing mix, Marketing communication, Communication mix, situational analyses, Marketingový mix, Marketingová komunikace, komunikační mix, situační analýzy