Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategie rozvoje produktu společnosti Dukla Trutnov, s.r.o.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pénzešová, Michaela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je zaměřena na poznání základních produktových strategií, jejich provázanost s marketingem a navržení případných opatření v existující firmě. První část se zabývá základními principy marketingu, které vychází ze strategického řízení. Je zaměřena především na strategie, jejich tvorbu a bližší seznámení s konkrétními produktovými strategiemi. Druhá část se zabývá situací v konkrétní firmě a poznáváním jejího hospodaření se zaměřením na produkty.

Popis

Klíčová slova

marketingové strategie, Marketingový mix, produkty, výrobky, služby, situační analýzy, Public relations

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By