Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix ve společnosti AUTOTECHNIK J. M., spol. s r.o.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Adamcová, Renata

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na marketing, především jednotlivé složky marketingového mixu. Ve vybrané společnosti je proveden popis současné situace, SWOT analýza a porovnání s konkurencí. Nakonec jsou navržena možná zlepšení a zefektivnění marketingového mixu dané společnosti.

Popis

Klíčová slova

marketing strategies, Marketing mix, SWOT analysis, Marketing, marketingové strategie, Marketingový mix, SWOT analýza

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By