Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti Hilti, s.r.o.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Cermanová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem diplomové práce je problematika marketingového řízení, a to zejména marketingového mixu. Cílem této práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s aktivitami firmy HILTI v rámci marketingového mixu. V závěru tato práce obsahuje i návrhy změn v marketingovém řízení firmy.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, Public relations, podpora prodeje, produkty, podniky

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By