Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie města Pardubice

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Říha, David

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se soustředí na marketing obcí se zaměřením na město Pardubice.V praktické části je analýza strategického plánu ekonomického rozvoje a lidských zdrojů Pardubic. Zhodnocení a porovnání s potřebami obyvatel.

Popis

Klíčová slova

Marketingová strategie, marketing veřejné správy, Pardubice, Regionální rozvoj

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By