Publikace: Metody měření a hodnocení reputace podniků
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Macková, Pavlína
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je orientována na problematiku měření a hodnocení reputace podniků se zaměřením na chemický průmysl. V teoretické části práce je nejprve prezentována rešerše odborné literatury definující pojem reputace podniku a specifikující její význam. Dále jsou přestaveny různé metody měření a hodnocení reputace podniků, a to na bázi národních i celosvětových reputačních žebříčků, měřítek osobnosti firmy a značky i dalších literaturou doporučovaných hodnotících reputačních technik.
Praktická část práce představuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu mapujícího současný stav znalosti i praktického využití různých metod hodnocení a měření reputace ve čtyřech podnicích orientovaných svou výrobou na chemický průmysl. Zjištěné informace jsou podrobeny obsahové analýze. Závěrem jsou formulována doporučení ke zlepšení systému měření a hodnocení reputace ve zkoumaných firmách.
Popis
Klíčová slova
reputace podniku, reputační žebříčky, osobnost firmy a značky, měřítka reputace, chemický průmysl, company reputation, reputation rankings, company and brand personality, reputation measures, chemical industry