Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix a jeho implementace

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pluhařová, Sandra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a jeho implementací. Cílem práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku s následným navržením marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru. V první části práce je teoretický popis základních marketingových termínů vč. marketingového mixu. Následuje analýza marketingového mixu konkrétního podniku. Poslední část práce je věnována navržení marketingového mixu vlastního podnikatelského záměru, přičemž této části předchází marketingový průzkum, který je jeho podkladem.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, podniky, kavárny, nevidomí, marketing, marketing mix, companies, cafe, blind

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By