Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Rebranding ve vybrané společnosti

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKožená, Marcelacze
dc.contributor.authorKučerová, Hana
dc.contributor.refereeKantorová, Kateřinacze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:17:30Z
dc.date.available2014-06-19T10:17:30Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractTématem diplomové práce je rebranding ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingu značky a rebrandingu. V praktické části práce jsou představeny společnosti, kterých se proces rebrandingu týkal. V závěru práce je provedena analýza procesu změny značky, na základě níž je provedeno zhodnocení a navržena doporučenícze
dc.description.abstract-translatedThe topic thesis is rebranding in the selected company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on marketing brand and rebranding. In the practical part introduces comapanies, which are rebranding process concerned.In conclusion the analysis rebranding proces provided, which are based on evaluation and recommendations.eng
dc.description.defenceCílem práce je na základě teoretických východisek analýza procesu změny značky ve společnosti Sberbank CZ, a. s., návrhy a doporučení. Otázky vedoucí práce: 1. Ve své práci uvádíte, že kampaň uvedení značky Sberbank na český trh nebyla příliš úspěšná. V čem vidíte její hlavní nedostatky? 2. Jaké formy marketingové komunikace byste volila pro úspěšný rebranding vámi hodnocené společnosti? Otázky oponenta práce: 1. Autorka může uvést, zda se podílela na vlastním procesu změny značky. 2. Jaký přínos spatřuje autorka ve své práci? 3. Jaké další možnosti společnost Sberbank CZ, a. s. nevyužila a mohly ji pomoci k zajištění úspěšnějšího rebrandingu?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.cze
dc.format.extent10778833 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30063cze
dc.identifier.stag22140cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56314
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectZnačkacze
dc.subjectrebrandingcze
dc.subjecthodnota značkycze
dc.subjectSberbank CZcze
dc.subjectBrandeng
dc.subjectbrand valueeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleRebranding ve vybrané společnosticze
dc.title.alternativeRebranding of the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_RebrandingSpolecnosti_HK_2014.pdf
Velikost:
145.69 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_RebrandingSpolecnosti_HK_2014.pdf
Velikost:
148.55 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
KucerovaH_RebrandingSpolecnosti_MK_1cast_2014.pdf
Velikost:
10.28 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce