Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorŠvadlenka, Liborcze
dc.contributor.authorŠubová, Tereza
dc.contributor.refereeAujezdský, Jaroslavcze
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T14:22:10Z
dc.date.available2010-07-03T14:22:10Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá segmentací trhu poštovních služeb se zaměřením na zákaznickou segmentaci firmy Mediaservis. Firma doposud žádnou zákaznickou segmentaci nevyužívá, proto je v práci navržená segmentace zákazníků této firmy. V závěru práce je tento návrh ekonomicky zhodnocen.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with segmentation of the market for postal services with a focus on the customer segmentation Mediaservis. The company still does not use any customer segmentation therefore this thesis proposes segmentation of customers of this company. In conclusion, this proposal is economically evaluated.eng
dc.description.defenceDiplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a zodpověděla je. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.cze
dc.format.extent1539445 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD21964cze
dc.identifier.signatureD21964
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36658
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMediaserviscze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectpoštovní trhcze
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectpostal marketeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleSegmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaserviscze
dc.title.alternativeSegmentation of postal services of the Czech Republic market and its benefits to the postal operator Mediaserviseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SubovaT_Segmentace trhu_LS_2010.pdf
Velikost:
1.47 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
SvadlenkaL_Segmentace trhu_TS_2010.pdf
Velikost:
20.82 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
AujezdskyJ_Segmentace trhu_TS_2010.pdf
Velikost:
556.74 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format