Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing místního resp. regionálního cestovního ruchu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBrychtová, Šárkacze
dc.contributor.authorŠmejkalová, Lucie
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-07-11T20:19:35Z
dc.date.available2011-07-11T20:19:35Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractTato práce se zabývá cestovním ruchem v České republice a aplikací marketingu v tomto odvětví. V této souvislosti definuje podstatu marketingu a specifikuje současný stav cestovního ruchu v České republice. Podrobněji se věnuje Středočeskému kraji, zejména jeho východní části, a blíže popisuje město Kolín.cze
dc.description.abstract-translatedThis work deals with tourism in the Czech Republic and the application of marketing in this sector. In this context, the work defines the essence of marketing and specifies the current state of tourism in the Czech Republic. It also deals in details with the Central Bohemian region, especially its eastern part, and describes in details the town Kolín.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila s obsahem bakalářské práce. V práci je postihnut marketing cestovního ruchu na místní, resp. regionální úrovni - konkrétně Středočeského kraje. Dále je zpracován marketingový mix města Kolín, v rámci nehož bylo zpracováno dotazníkové šetření. V závěru práce je návrh doporučení na podporu rozvoje cestovního ruchu. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucí práce: 1. V čem vidíte hlavní rezervy marketingového mixu regionálního marketingu v řešeném území? 2. V samém závěru práce zmiňujete návrh budoucí marketingové koncepce města Kolín. Co byste, po zpracování své práce i praktickém šetření, městu doporučila?cze
dc.description.departmentÚstav veřejné správy a právacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format62 s.cze
dc.format.extent3900189 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24385
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39372
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectregioncze
dc.subjectKolíncze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectregioneng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketing místního resp. regionálního cestovního ruchucze
dc.title.alternativeMarketing local (or regional) tourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SmejkalovaL_MarketingMistniho_SB_2011.pdf
Velikost:
3.72 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
BrychtovaS_MarketingMistniho_LŠ_2011.pdf
Velikost:
47.47 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format