Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.
Digitální knihovnaUPCE

Publikace:
Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorNovotný, Josefcze
dc.contributor.authorPleskotová, Sandra
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T11:35:03Z
dc.date.available2010-07-03T11:35:03Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených produktů vybraných bank.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is aimed to marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it's specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and improvement suggestions of sale offered products of selected banks.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo navrhnout zlepšení prodeje produktů vybraných bank. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Která z Vámi uvedených bank nejlépe podporuje prodej svých výrobků? 2. Pomohly výdaje na reklamu zvýšení prodeje produktů Komerční banky?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format58 s.cze
dc.format.extent431473 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22287cze
dc.identifier.signatureD22287
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36323
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectmarketing prodejecze
dc.subjectbankovní službycze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectbankycze
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectsales managementeng
dc.subjectbanking serviceseng
dc.subjectsales supporteng
dc.subjectbankseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová podpora prodeje produktů vybraných bankcze
dc.title.alternativeMarketing sales promotions of products of selected bankseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PleskotovaS_Marketingova podpora_JN_2010.pdf
Velikost:
421.36 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_Marketingova podpora_SP_2010.pdf
Velikost:
29.17 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format