Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pleskotová, Sandra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených produktů vybraných bank.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, marketing prodeje, bankovní služby, podpora prodeje, banky, marketing management, sales management, banking services, sales support, banks

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By