Publikace: Návrh inovačních změn ve společnosti Frimark-CZ, s.r.o.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Pavlasová, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce je analýza inovací ve společnosti Frimark-CZ, s.r.o. se sídlem v Pardubicích, a zjištění, zda by společnost měla možnost čerpat peněžní prostředky z vybraných dotačních programů na její plánované inovace. Práce se zabývá podstatou marketingu jako takového, popisuje produkt, inovace a inovační proces. Dále se zabývá zaváděním nových výrobků na trh a jejich problémy, klasifikací operačních programů a navržením inovačních změn, na které je vhodné čerpat prostředky z fondů Evropské unie.
Popis
Klíčová slova
produkty, výrobky, Inovace, Dotace, Operační programy, Marketing, products, Innovation, subsidies, operational programs