Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Přístup k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatížení

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKrmela, Jan
dc.contributor.authorPokorný, Tomáš
dc.date.accepted2010
dc.date.accessioned2010-07-03T16:15:09Z
dc.date.available2010-07-03T16:15:09Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh přístupu k výpočtovému modelování pružiny po korozním zatížení. Součástí diplomové práce je kontrolní analytický výpočet tlačné pružiny a návrh korozní zkoušky. Pro verifikaci numerických modelů je provedeno experimentální tenzometrické měření a měření tuhosti pružin. V závěrečné části práce je návrh metodiky pro zohlednění korozního zatížení automobilové pružiny při jejím konstrukčním návrhu.cze
dc.description.abstract-translatedThe purpose of the master thesis is creation of computer modelling of automobile spring after corrosion. Controling analytical calculation of compression spring and the concept of a corrosion test are integral parts of the master thesis. Experimental measurement with strain gauges and measuring of stiffness of spring was executed for verification of numerical analysis. In the last chapter of the master thesis there is a concept of a procedure for interaction of automobile spring after corrosion during design project of spring.eng
dc.description.defenceDiplomant ve své prezentaci velmi podrobně seznámil zkušební komisi s problematikou přístupu k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatížení. Prezentace byla provedena na vysoké úrovni a diplomant věcně a vyčerpávajícím způsobem odpověděl na všechny položené otázky.cze
dc.description.departmentKatedra dopravních prostředků a diagnostikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format115 s.cze
dc.format.extent15327750 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22566cze
dc.identifier.signatureD22566
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36888
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjecttlačná vinutá pružinacze
dc.subjecttuhost pružinycze
dc.subjectMKPcze
dc.subjectvýpočtové modelovánícze
dc.subjecttenzometrycze
dc.subjectkorozní zkouškacze
dc.subjectdegradacecze
dc.subjectcompression helical springeng
dc.subjectstiffness of springeng
dc.subjectFEMeng
dc.subjectcomputer modellingeng
dc.subjectstrain gaugeseng
dc.subjectcorrosion testeng
dc.subjectdegradationeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní prostředky-Silniční vozidlacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titlePřístup k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatíženícze
dc.title.alternativeApproach to computer modelling of automobile spring after corrosioneng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
PokornyT_Vypoctove modelovani_JK_2010.pdf
Velikost:
14.62 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
KrmelaJ_Vypoctove modelovani_TP_2010.pdf
Velikost:
340.44 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
Pascenko_Pristup modelovani_TP_2010.pdf
Velikost:
96.2 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format