Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení ve společnosti Tanex a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorHalounek, Václav
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:41:51Z
dc.date.available2012-07-15T22:41:51Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Tanex, a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Tanex, a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v daném podniku.cze
dc.description.abstract-translatedWork is focused on the current situation in the company Tanex, a.s. and its aspects in marketing management. The content of bachelor thesis is the theoretical part that contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work deals with marketing management in the company Tanex, a.s. The aim of this work is by creating a situation analysis to assess the current situation in society and proposals for improving marketing management in the company.eng
dc.description.defencePředstavení tématu práce, cílů, dále zkoumané společnosti, představení marketingového mixu. Vyvozené závěry a doporučení pro firmu. Zodpovězení otázek vedoucího práce a doplňujících otázek komise.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format56 s.
dc.format.extent5363041 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25991
dc.identifier.stag17070cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/45983
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 6.3.2013cze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectsituační analýzycze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectcenycze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectpriceseng
dc.subjectproductseng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectdistributioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza marketingového řízení ve společnosti Tanex a.s.cze
dc.title.alternativeAnalysis of marketing management in the company Tanex a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_AnalyzaMarketingoveho_VH_2012.pdf
Velikost:
121.47 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
Václav Halounek BP.pdf
Velikost:
5.11 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce