Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Chmelíková, Martina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie. V první části jsou vymezena základní teoretická východiska. Druhá část práce charakterizuje podnik Naturálek a jeho marketingovou strategii včetně marketingových aktivit. Součástí diplomové práce je dotazování zákazníků a analýza konkurence pomocí mystery metod. Na závěr je zhodnocena situace v podniku a jsou formulována doporučení pro další vývoj.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingová strategie, marketingové aktivity, marketingový mix, situační analýza, zdravá výživa, marketing, marketing strategy, marketing activities, marketing mix, situation analysis, healthy diet

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By