Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza internetového obchodu s využitím Data Miningu

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Filipová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá analýzou internetového obchodu s využitím data miningu. Je zaměřena především na analýzu dosavadního působení vybraného internetového obchodu na českém trhu. Součástí práce je také charakteristika návštěvníků internetového obchodu a navržení modelu pro identifikaci automatických přístupů (robotů). Před samotnou analýzou, jsou vysvětleny všechny důležité pojmy k pochopení problematiky elektronického obchodování, webového měření a základní pojmy a možnosti data miningu (web miningu). Analýza je prováděna s využitím data miningových nástrojů a za dodržování metodiky CRISP-DM. Na základě této analýzy byly vytvořeny návrhy a doporučení pro praxi.
This thesis is about analysis of e-shop with applying of the data mining. It is focused on analysis of actual effectiveness chosen e-shop on Czech market. A part of this thesis is characterization of e-shops visitors and designing model for bot’s identifications. Before analysis, there are explained some important terms to understand e-commerce, web metrics and basic terms and possibilities of data mining (web mining). Analysis is made with data mining tools with observance of CRISP-DM. At the end of this thesis there is suggestion and recommendation for practice.

Popis

Klíčová slova

E-commerce, e-shop, Data Mining, Web Mining, e-shop analysis, CRISP-DM, web metrics, elektronický obchod, Internetový obchod, Data Mining, Web Mining, analýza internetového obchodu, CRISP-DM, webová měřitelnost

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By