Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorEhlová, Marcela
dc.contributor.authorMužíková, Kateřina
dc.contributor.refereeRýdl, Karel
dc.date.accepted2020-06-23
dc.date.accessioned2020-07-08T10:44:58Z
dc.date.available2020-07-08T10:44:58Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-20
dc.description.abstractTématem diplomové práce je vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a empirickou. Teoretická část seznamuje se základní terminologií, rozdělením speciálních vzdělávacích potřeb, podpůrných opatření a popisem práce pedagogických pracovníků podílejících se na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V neposlední řadě se také věnuje aktuálnímu tématu problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejímu legislativnímu a institucionálnímu vymezení. Cílem praktické části je zjistit, jak probíhá práce pedagogů a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě. Pro získávání dat je využit kvalitativní přístup s kombinací metod hloubkového rozhovoru a zúčastněného pozorování.cze
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is the education of pupils with special educational needs in multi-grade classes. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains basic terminology, categorization of special educational needs and support measures,and job description of teachers that work with pupils with special educational needs. Moreover,the thesis focuses on the topical issue of the education of pupils with special educational needs,its legislation and related institutions. The aim of the practical part is the analysis of the work of teachers and pupils in multi-grade classes. The findings are based on empirical qualitative approach combined with in-depth interview and participant observation.eng
dc.description.defenceStudentka přistoupila k obhajobě připravena, Komisi seznámila se strukturou práce, zmínila motivaci k tématu a shrnula výsledky vlastního výzkumu. Odpověděla na všechny otázky členů komise, výhrady přijala. Obhajoba proběhla řádně.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format72 s.
dc.identifier.stag39875
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75549
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectročníkově smíšená třídacze
dc.subjectpodpůrná opatřenícze
dc.subjectspecial education needseng
dc.subjectmulti-grade classroomeng
dc.subjectsupportive measureseng
dc.thesis.degree-disciplineResocializační pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleVzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené tříděcze
dc.title.alternativeEducation of pupils with special education needs in multi-grade classroomeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MuzikovaK_VzdelavaniZaku_ME_2020.pdf
Velikost:
1023.97 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Ehlova_M_Vzdelavani_zaku_KM_2020.docx
Velikost:
39.58 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Rydl_K_Vzdelavani_zaku_KM_2020.docx
Velikost:
38.6 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek oponenta práce