Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Racionalizace provozu vlaků na lince Praha - Kralupy nad Vltavou - Velvary

Bakalářská práceEmbargo
dc.contributor.advisorVojtek, Martin
dc.contributor.authorJeřábek, David
dc.date.accepted2025-06-03
dc.date.accessioned2025-07-07T07:39:01Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-05-12
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou železniční trati 111 a technickými parametry vozidel, s cílem posoudit možnosti zavedení přímých vlaků mezi Prahou a Velvary. Cílem práce je navržení různých variant vedení přímých vlaků z Prahy do Velvar s možným využitím vozidel s alternativním pohonem. Navrhované varianty využívají prodloužené osobní vlaky, nebo nově zavedené přímé spěšné vlaky. Varianty se liší ve výši investice do infrastruktury, druhem pohonu vozidla a výši přínosu na dopravní obslužnost. Výsledkem práce je doporučení varianty nově zavedených přímých spěšných vlaků, která využívá bateriových vozidel.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the analysis of railway line 111 and the technical parameters of the rolling stock to assess the possibilities of operating direct train services between Prague and Velvary. The aim of the thesis is to propose different variants of direct train routes from Prague to Velvary, potentially using alternative propulsion systems. The proposed variants include either extended local trains or newly introduced direct semi-fast trains. These variants differ in terms of required infrastructure investment, type of vehicle propulsion, and the extent of improvement in transport service accessibility. The outcome of the thesis is a recommendation for the variant involving newly introduced direct semi-fast trains operated by battery-powered vehicles.eng
dc.description.defenceStudent přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format94 s.
dc.identifier.stag50757
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85270
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná od 03.06.2028cze
dc.subjectregionální železniční dopravacze
dc.subjectpřínos přímých vlakůcze
dc.subjectalternativní vozidlacze
dc.subjectRegional rail transporteng
dc.subjectbenefits of direct trainseng
dc.subjectalternative vehicleseng
dc.thesis.degree-disciplineTechnologie a řízení dopravycze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleRacionalizace provozu vlaků na lince Praha - Kralupy nad Vltavou - Velvarycze
dc.title.alternativeRationalization of Train Operation on the Prague - Kralupy nad Vltavou - Velvary Lineeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
JerabekD_RacionalizaceProvozu_MV_2025.pdf
Velikost:
3.05 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
VojtekM_RacionalizaceProvozu_DJ_2025.pdf
Velikost:
103.51 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce