Publikace: Racionalizace provozu vlaků na lince Praha - Kralupy nad Vltavou - Velvary
Bakalářská práce| dc.contributor.advisor | Vojtek, Martin | |
| dc.contributor.author | Jeřábek, David | |
| dc.date.accepted | 2025-06-03 | |
| dc.date.accessioned | 2025-07-07T07:39:01Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.date.submitted | 2025-05-12 | |
| dc.description.abstract | Práce se zabývá analýzou železniční trati 111 a technickými parametry vozidel, s cílem posoudit možnosti zavedení přímých vlaků mezi Prahou a Velvary. Cílem práce je navržení různých variant vedení přímých vlaků z Prahy do Velvar s možným využitím vozidel s alternativním pohonem. Navrhované varianty využívají prodloužené osobní vlaky, nebo nově zavedené přímé spěšné vlaky. Varianty se liší ve výši investice do infrastruktury, druhem pohonu vozidla a výši přínosu na dopravní obslužnost. Výsledkem práce je doporučení varianty nově zavedených přímých spěšných vlaků, která využívá bateriových vozidel. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the analysis of railway line 111 and the technical parameters of the rolling stock to assess the possibilities of operating direct train services between Prague and Velvary. The aim of the thesis is to propose different variants of direct train routes from Prague to Velvary, potentially using alternative propulsion systems. The proposed variants include either extended local trains or newly introduced direct semi-fast trains. These variants differ in terms of required infrastructure investment, type of vehicle propulsion, and the extent of improvement in transport service accessibility. The outcome of the thesis is a recommendation for the variant involving newly introduced direct semi-fast trains operated by battery-powered vehicles. | eng |
| dc.description.defence | Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. | cze |
| dc.description.department | Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 94 s. | |
| dc.identifier.stag | 50757 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/85270 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Práce bude přístupná od 03.06.2028 | cze |
| dc.subject | regionální železniční doprava | cze |
| dc.subject | přínos přímých vlaků | cze |
| dc.subject | alternativní vozidla | cze |
| dc.subject | Regional rail transport | eng |
| dc.subject | benefits of direct trains | eng |
| dc.subject | alternative vehicles | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Technologie a řízení dopravy | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Technologie a management v dopravě | cze |
| dc.title | Racionalizace provozu vlaků na lince Praha - Kralupy nad Vltavou - Velvary | cze |
| dc.title.alternative | Rationalization of Train Operation on the Prague - Kralupy nad Vltavou - Velvary Line | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- JerabekD_RacionalizaceProvozu_MV_2025.pdf
- Velikost:
- 3.05 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- VojtekM_RacionalizaceProvozu_DJ_2025.pdf
- Velikost:
- 103.51 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce