Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybrané obchodní společnosti

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřinacze
dc.contributor.authorNaumecová, Martina
dc.contributor.refereeKuběnka, Michalcze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:16:33Z
dc.date.available2014-06-19T10:16:33Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je analýza marketingové strategie společnosti zabývající se prodejem drogistických a úklidových prostředků. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingové strategie a typy marketingových strategií. Popisuje jednotlivé analýzy, které jsou pro jejich tvorbu nezbytné a dále budou aplikovány v praxi. V praktické části je nejprve uvedena charakteristika vybrané společnosti a následně provedena situační analýza. Autorka se zaměřuje především na analýzy marketingového prostředí a prvků marketingového mixu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis is to analyze the marketing strategy of selling drugstore and cleaning. The first part deals with the theoretical definition of marketing strategy and the types of marketing strategies. Describes the various analyzes that are necessary for their creation and will be applied in practice. The practical part is first the characteristics of the selected company and subsequently conducted situational analysis. The author focuses on the analysis of the marketing environment and marketing mix elements. The aim is to design a new marketing strategy.eng
dc.description.defenceCílem práce je provedení situační analýzy a návrh nové marketingové strategie ve vybrané obchodní společnosti. Otázky vedoucí práce: 1. Zákazník stále více upřednostňuje pohodlí. Jak tento fakt můžete využít (jste využila) při návrhu marketingové strategie? 2. V metodě Benchmarking je propagace hodnocena na základě frekvence zasílání nabídek (s. 58). Bylo by možné hodnotit efekt (dopad) marketingových aktivit konkurence? Popř. jakým způsobem? Otázky oponenta práce: 1. Jak si stojí podnik v porovnání s konkurencí v oblasti obchodní marže, ukazatele ROA a ROE? 2. Jaké možnosti nebo naopak omezení z toho vyplývají pro jednotlivé body Vámi navržené strategie?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format87 s.cze
dc.format.extent1035867 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD30065cze
dc.identifier.stag20168cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56161
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectStrategyeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie vybrané obchodní společnosticze
dc.title.alternativeMarketing strategy selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
NaumecovaM_MarketingovaStrategie_KK_1cast_2014.pdf
Velikost:
1011.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaStrategie_MN_2014.pdf
Velikost:
149.35 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
KubenkaM_MarketingovaStrategie_MN_2014.pdf
Velikost:
146.66 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta