Publikace: Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Rozumová, Ladislava
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu a dimenzí hodnoty pro zákazníka včetně specifikace nejdůležitějších atributů, jak zvýšit hodnotu pro zákazníka u služeb. Dále je věnována pozornost vysvětlení pojmů hodnotový řetězec a hodnotová síť, v jejichž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka na základě spolupráce všech subjektů vytvořit. Excelentním řízením integrovaného hodnotového řetězce a hodnotové sítě lze podstatně zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníka a zajistit vynikající úroveň služeb.
Popis
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, customer value, customer value attributes, value chain, value network