Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Rozumová, Ladislava

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu a dimenzí hodnoty pro zákazníka včetně specifikace nejdůležitějších atributů, jak zvýšit hodnotu pro zákazníka u služeb. Dále je věnována pozornost vysvětlení pojmů hodnotový řetězec a hodnotová síť, v jejichž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka na základě spolupráce všech subjektů vytvořit. Excelentním řízením integrovaného hodnotového řetězce a hodnotové sítě lze podstatně zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníka a zajistit vynikající úroveň služeb.

Popis

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, customer value, customer value attributes, value chain, value network

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By