Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Developing Critical Thinking in English Classes at Elementary School

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorZitková, Helena
dc.contributor.authorKlechkova, Maria
dc.contributor.refereeReimannová, Irena
dc.date.accepted2021-08-26
dc.date.accessioned2021-09-06T07:34:37Z
dc.date.available2021-09-06T07:34:37Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-06-15
dc.description.abstractThis master's thesis aims to explore the potential of a selected textbook to develop critical thinking in learners of a secondary school at English classes. The thesis is divided into theoretical and practical parts. First, the theoretical basis of the constructivism instruction in education is set. The discussion of the connections between critical thinking and constructivism follows. The analysis of the textbook Global Pre-Intermediate constitutes the core of the practical part of the thesis. Based on the results of the analysis, certain modifications of the activities designed as to provide learners with more opportunities to develop critical thinking, are suggested.eng
dc.description.abstract-translatedV této diplomové práci je prozkoumán potenciál vybrané učebnice pro rozvoj kritického myšlení žáků druhého stupně základní školy v hodinách anglického jazyka. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Nejprve je popsán teoretický základ konstruktivismu v edukační sféře, dále následuje rozbor souvislostí mezi kritickým myšlením a konstruktivismem. Praktická část této diplomové práce se věnuje analýze učebnice Global Pre-Intermediate. Na bázi výsledků analýzy jsou předloženy návrhy modifikace aktivit v učebnici, jejichž cílem je rozšířit možnosti žáků v oblasti rozvíjení jejich kritického myšlení.cze
dc.description.defenceStudentka představila svou práci a výborně reagovala na podněty obsažené v posudcích a vedla odbornou diskuzi. Komise se shodla na hodnocení A.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format87 s.
dc.identifier.stag40360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/78285
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectEFLeng
dc.subjectconstructivismeng
dc.subjecttextbook analysiseng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjectangličtina jako cizí jazykcze
dc.subjectkonstruktivismuscze
dc.subjectanalýza učebnicecze
dc.subjecthodnocenícze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství anglického jazykacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství anglického jazykacze
dc.titleDeveloping Critical Thinking in English Classes at Elementary Schooleng
dc.title.alternativeRozvíjení kritického myšlení žáků v hodinách anglického jazyka na základní školecze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KlechkovaM_DevelopingCritical_HZ_2021.pdf
Velikost:
2.1 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Maria_Klechkova.docx
Velikost:
39.07 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_Developing_Critical_MK_2021.pdf
Velikost:
105.76 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce